Старосамбірська міська територіальна громада

Львівська область, Самбірський район

20.03.2024 09:29

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

66051d8f27c75__Повідомлення-про-плановану-діяльність,-яка-підлягає-оцінці-впливу-на-довкілля.png

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля. Реєстраційний номер 6966

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСЕНКО НАДРА" 35336083

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 81400, Львівська обл., місто Самбір, ВУЛИЦЯ КАРПЕНКА КАРОГО, будинок 9А 380504326758

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Облаштування Блажівського родовища. Будівництво системи збору та утилізації низьконапірного нафтового газу з свердловин №1 Блажівська, №3 Блажів, №10 Блажів, №3 Блажів-Монастирець поблизу села Кобло на території Страшевицького старостинського округу Старосамбірської ОТГ Самбірського району Львівської області. Нове будівництво.

Технічна альтернатива 1.

Влаштування системи відокремлення газу від рідини на свердловинах №1 Блажівська, №3 Блажів, №10 Блажів, №3 Блажів-Монастирець Блажівського родовища. Видобута нафта під тиском установки транспортується в пункти збору продукції. Скид пластової води здійснюється в накопичувальні ємності ( НЗП Блажівського родовища та НЗП свердловини № 10 Блажів). Встановлення генераторної установки на окремо відведеній земельній ділянці. Газ від свердловин  транспортується  до  вхідної  розподільчої  гребінки  генераторної  установки проєктованими трубопроводами. Надлишковий газ по проєктованому трубопроводу скидається на факельну установку.

Технічна альтернатива 2.

Нафтогазова суміш з свердловин по трубопроводах потрапляє в горизонтальні резервуари, де відбувається дегазація флюїду та відвантаження нафти в автоцистерни. Відсепарований газ з верхньої частини ємностей надходить в підземну ємність, де конденсується крапельна вуглеводнева рідина, після цього газ скидається на свічу розсіювання.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Самбірський р-н Кобло
  2. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Старосамбірської ОТГ

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Самбірський р-н Кобло .

Планована діяльність буде здійснюватися поблизу села Кобло на території Страшевицького старостинського округу Старосамбірської ОТГ Самбірського району Львівської області в межах ліцензійної площі у відповідності до спеціального дозволу на право користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р. (видобування вуглеводнів та супутніх корисних компонентів Блажівського родовища (в межах Блажівської і Монастирецької складок І ярусу)) терміном дії 20 років. Межі родовища визначені спеціальним дозволом на користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р.

Об’єкт існуючий, плановане місце розташування свердловин обумовлено оптимальними геологічними умовами.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Самбірський р-н Кобло .

Об’єкт існуючий, запаси корисних копалин Блажівського родовища обліковуються на Державному балансі корисних копалин України, наявні документи дозвільного характеру. Межі родовища визначені спеціальним дозволом на право користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р.. Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Реалізація планованої діяльності дасть можливість зміцнення паливно-енергетичної бази України, забезпечення енергоресурсами населення і промисловості, збільшення надходжень грошових коштів до бюджетів різних рівнів, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. В економічному відношенні район переважно нафтогазовидобувний. З метою недопущення погіршення соціально-економічного стану району від планованої діяльності при експлуатації об’єктів та обладнання використовуються сучасні екологічно безпечні технології.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Фактичний поточний середній об’єм видобутку нафти та попутного газу складає: свердловина №1 Блажівська: нафта – 12 т/д, газ – 1000 м3/д; свердловина №10 Блажів: нафта – 22 т/д, газ – 1800 м3/д; свердловина № 3 Блажів: нафта – 14 т/д, газ – 1200 м3/д; свердловина №3 Блажів- Монастирець: нафта – 1 т/д, газ – 80 м3/д. Відстань від об’єктів до відведеної для встановлення генераторної установки земельної ділянки 0,5-1,2 км. Генераторна установка потужністю до 1 МВт. Орієнтовна протяжність трубопроводів до 4 км. Площа Блажівського родовища, в межах якого буде здійснюватися планована діяльність, згідно спеціального дозволу на право користування надрами № 6387 складає 12,3 км2.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України, включаючи Земельний кодекс України, Законів України «Про оцінку впливу на довкілля», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про управління відходами», «Про охорону атмосферного повітря»: - дотримання об’ємів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів, - дотримання законодавства у сфері управління відходами, - дотримання дозволених рівнів шуму, - допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров’я населення, - проведення планованої діяльності в межах відведених земельних ділянок, - передбачити заходи, спрямовані на утилізацію, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повну їх ліквідацію.

щодо технічної альтернативи 2.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України, включаючи Земельний кодекс України, Законів України «Про оцінку впливу на довкілля», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про управління відходами», «Про охорону атмосферного повітря»: - дотримання об’ємів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів, - дотримання законодавства у сфері управління відходами, - дотримання дозволених рівнів шуму, - допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров’я населення, - проведення планованої діяльності в межах відведених земельних ділянок, - передбачити заходи, спрямовані на утилізацію, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повну їх ліквідацію.

щодо територіальної альтернативи 1.

- дотримання розмірів встановленої санітарно-захисної зони, - дотримання розмірів смуг відведення трубопроводів, - дотримання режиму охоронної зони трубопроводів.

щодо територіальної альтернативи 2.

Об’єкт існуючий, запаси корисних копалин Блажівського родовища обліковуються на Державному балансі корисних копалин України, наявні документи дозвільного характеру. Межі родовища визначені спеціальним дозволом на право користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р.. Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

На Блажівському родовищі використовується закрита система збору продукції, що відповідає сучасним вимогам. На родовищі наявні ПЛЛА, плани розробки та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи промислових об’єктів, плани-графіки контролю досліджень стану атмосферного повітря, стану водних об’єктів та ґрунту, що перебувають під впливом експлуатаційних об’єктів родовища.

щодо технічної альтернативи 2.

На Блажівському родовищі використовується закрита система збору продукції, що відповідає сучасним вимогам. На родовищі наявні ПЛЛА, плани розробки та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи промислових об’єктів, плани-графіки контролю досліджень стану атмосферного повітря, стану водних об’єктів та ґрунту, що перебувають під впливом експлуатаційних об’єктів родовища.

щодо територіальної альтернативи 1.

На Блажівському родовищі використовується закрита система збору продукції, що відповідає сучасним вимогам. На родовищі наявні ПЛЛА, плани розробки та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи промислових об’єктів, плани-графіки контролю досліджень стану атмосферного повітря, стану водних об’єктів та ґрунту, що перебувають під впливом експлуатаційних об’єктів родовища.

щодо територіальної альтернативи 2.

Об’єкт існуючий, запаси корисних копалин Блажівського родовища обліковуються на Державному балансі корисних копалин України, наявні документи дозвільного характеру. Межі родовища визначені спеціальним дозволом на право користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р.. Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

1) Вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів. 2) Вплив на геологічне середовище - порушення рельєфу. 3) Вплив на атмосферне повітря - викиди забруднюючих речовин від стаціонарних і пересувних джерел викидів, шумовий вплив. 4) Вплив на підземні води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій (поступлення вуглеводнів та пластових вод). 5) Вплив на поверхневі води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 6) Вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 7) Вплив на рослинний світ - можливе порушення трав’яного покриву. 8) Вплив на фауну - опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив.

щодо технічної альтернативи 2.

1) Вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів. 2) Вплив на геологічне середовище - порушення рельєфу. 3) Вплив на атмосферне повітря - викиди забруднюючих речовин від стаціонарних і пересувних джерел викидів, шумовий вплив. 4) Вплив на підземні води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій (поступлення вуглеводнів та пластових вод). 5) Вплив на поверхневі води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 6) Вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 7) Вплив на рослинний світ - можливе порушення трав’яного покриву. 8) Вплив на фауну - опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив.

щодо територіальної альтернативи 1.

1) Вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів. 2) Вплив на геологічне середовище - порушення рельєфу. 3) Вплив на атмосферне повітря - викиди забруднюючих речовин від стаціонарних і пересувних джерел викидів, шумовий вплив. 4) Вплив на підземні

води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій (поступлення вуглеводнів та пластових вод). 5) Вплив на поверхневі води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 6) Вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій. 7) Вплив на рослинний світ - можливе порушення трав’яного покриву. 8) Вплив на фауну - опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив.

щодо територіальної альтернативи 2.

Об’єкт існуючий, запаси корисних копалин Блажівського родовища обліковуються на Державному балансі корисних копалин України, наявні документи дозвільного характеру. Межі родовища визначені спеціальним дозволом на право користування надрами № 6387 від 19.12.2019 р.. Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту оцінки впливу на довкілля встановлений статтею 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Планується провести дослідження впливу планової діяльності на повітряне, водне, геологічне середовище та ґрунти, рослинний та тваринний світ, техногенне та соціальне середовище. Розробити заходи з мінімізації негативних впливів на довкілля, попередити виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати

 

частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОДА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Державна архітектурно-будівельна інспекція у Львівській області

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , вул. Стрийська, 98, Львів, 79026, e-mail: envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}