Старосамбірська міська територіальна громада

Львівська область, Самбірський район

Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років


Ідентифікатор послуги: 01054

Повна назва: Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років

Інформація про послугу: Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років здійснюється одним із батьків або інших законних представників за згодою іншого з батьків або законних представників. Процедура здійснення зняття з реєстрації місця проживання можлива лише на території України, де органи реєстрації виконують свої повноваження та у разі надання особою в установленому законодавством України порядку всіх необхідних документів.

Строк: Адміністративний збір становить 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року: 1 день (робочі)

Вартість: Адміністративний збір становить 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року: 45.42 UAH

Строк та вартість надання послуги

Адміністративний збір становить 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року

Адміністративний збір: 45.42 UAH / 45.42 UAH /

Строк надання: 1 день (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад
  • Центр надання адміністративних послуг

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; особисто
  • представник заявника: письмово; особисто

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява на зняття із зареєстрованого місця проживання
  • Свідоцтво про народження
  • Документ, що підтверджує повноваження особи як представника (законного представника)
  • Документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником)
  • Квитанція про сплату адміністративного збору

Умови і випадки надання

Для зняття з реєстрації місця проживання особі необхідно звернутися із заявою та відповідним пакетом документів до органів місцевого самоврядування або через центр надання адміністративних послуг за місцем свого проживання. Зняття з реєстрації здійснюється в день зверненння особи.Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років або особи, визнаної судом обмежено дієздатною або недієздатною, здійснюється одним із батьків або інших законних представників такої особи за згодою іншого з батьків чи законних представників.У разі подання власником житла заяви про зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини чи одного з них така дитина підлягає зняттю із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) разом із її батьками або іншими законними представниками чи одним із них.Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини не здійснюється за заявою власника житла, якщо власником такого житла є один із батьків або інших законних представників дитини.Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою її батьків або інших законних представників чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання.


Результати та способи отримання результату
  • Рішення про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
  • Рішення про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
  • Строк та вартість надання послуги

    Адміністративний збір становить 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року

    Адміністративний збір: 45.42 UAH / 45.42 UAH /

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів.
    • У поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився.
    • Особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості.
    • Відомості реєстру територіальної громади не відповідають відомостям у поданих особою документах або відомостях.

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні" ст.18
    • Постанова КМУ від 24.12.2019 №1113 "Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”"
    • Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»