Старосамбірська міська територіальна громада

Львівська область, Самбірський район

03/09/2024

Розпорядження від 02.09.2024 № 107/02-06 «Про створення консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту»

СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА

САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

02.09.2024 р.                                   м. Старий Самбір                               № 107/02-06

Про створення консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту

Відповідно до абзацу другого частини другої статті 42 Кодексу цивільного захисту України, абзацу п'ятого пункту 28 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року N 444, з метою створення консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту та забезпечення їх функціонування, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Створити консультаційні пункти для надання населенню за місцем  проживання інформації з питань цивільного захисту в:

м. Старий Самбір  вул. Л.Галицього,40        Відповідальний     В.І.Хітчак

с. Страшевичі вул.  Центральна,302            Відповідальний    М.М. Ляхович

с. Торчиновичі  вул. Центральна,83              Відповідальний     З.М.Припін

Селище Стара Сіль  площа Ринок,14            Відповідальний      І.Б. Басараб

с.Біличі   вул.  Центральна,62                        Відповідальний      П.М.Кіт

с. Тершів  вул. Центральна,65                        Відповідальний      З.Я.Головчак

с. Стрільбичі   вул. Яблунева,82                    Відповідальний      Р.Д.Пецкович

с. Велика Лінина вул. Л.Галицького,27        Відповідальний      М.Я.Костів

с. Великосілля   вул. Л.Українки,88              Відповідальний      А.П.Сич

с. Воля   вул. Центральна,155                       Відповідальний     В.В. Марич

с. Волошиново   вул. Галицька,76                 Відповідальний      О.Я.Лавренюк

2. 3атвердити Методику функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (згідно з додатком що додається)

3. Старостам старостинських округів провести інформаційно-просвітницьку роботу.

4. Начальнику загального відділу Леус Ю.О. оприлюднити розпорядження на веб сайті міської ради.

5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                                                         Ігор ТРУХИМ

 


 

                                                                                                                                      Додаток

 ЗАТВЕРДЖЕНО

 Розпорядження   від  02 вересня 2024 року №107

Методика функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту.

1. Ця Методика встановлює механізм створення консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту

2. Інформація з питань цивільного захисту -  це відомості про надзвичайні ситуації, що прогнозуються або виникли, з визначенням їх класифікації, меж поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.

3.Особи, відповідальні за організацію роботи консультаційних пунктів є відповідальними за організацію роботи консультаційних пунктів.

4. Консультаційні пункти функціонують за принципом безоплатності та доступності інформації із питань цивільного захисту, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі. Інформація з питань цивільного захисту доводиться до населення шляхом:

 - використання ресурсів мережі Інтернет (офіційні вебсайти органів місцевого самоврядування, групи та сторінки в соціальних мережах та месенджерах), технічних засобів оповіщення, СМС-повідомлень та інших засобів передавання (відображення) інформації до населення конкретних повідомлень про методи та способи дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій та їх участі в заходах цивільного захисту;

 -  проведення консультацій та надання роз'яснень з питань захисту від надзвичайних ситуацій у телефонному режимі, через мережу Інтернет, під час особистого прийому особами, відповідальними за організацію роботи консультаційних пунктів, розповсюдження друкованої продукції, у тому числі навчальної, довідкової, інформаційної про надзвичайні ситуації, у зоні яких або в зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян, а також про способи захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних такими ситуаціями;

 -  створення умов для оволодіння та практичного відпрацювання навичок щодо користування засобами колективного та індивідуального захисту і надання допомоги постраждалим;

 -  організації та проведення заходів, спрямованих на розвиток громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки, залучення громадян до інформаційно-просвітницьких заходів з питань цивільного захисту, що проводяться за місцем проживання;

 -  участі у реалізації навчальних тренінгів на базі відкритих громадських просторів.

5. У період дії воєнного стану консультаційними пунктами виконуються завдання щодо поширення необхідних знань і навичок з питань забезпечення необхідного рівня захисту населення під час дії воєнного стану, реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків, які можуть виникнути в районах бойових дій, у тому числі в умовах радіаційного, хімічного забруднення та біологічного зараження.

6. Діяльність консультаційних пунктів здійснюється у взаємодії з підрозділами (посадовими особами) з питань цивільного захисту у складі органів місцевого самоврядування, структурними підрозділами територіальних органів ДСНС.

Інформаційно-методична підтримка консультаційних пунктів здійснюється навчально-методичними центрами.

7. Особи, відповідальні за організацію роботи консультаційного пункту, планують, організовують та здійснюють інформаційно-просвітницьку роботу, заходи із створення й удосконалення інформаційних, навчально-методичних, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для функціонування консультаційного пункту.

8. Консультаційний пункт працює за річним планом роботи та графіком, які затверджуються міським головою та оприлюднюються на офіційному вебсайті та інформаційному стенді органу місцевого самоврядування.